Με μια ματιά

 

Μία ακόμα εταιρεία διανομής προϊόντων για το σπίτι που στηρίζεται στο πλήθος των προϊόντων της και τη μαζικότητα των πωλήσεων;

  • about-01a

Στη σημερινή παγκοσμιοποιημένη οικονομία που η απλή «μεσιτεία» παρουσιάζει έλλειμμα επιχειρηματικής αξίας και προοπτικής, η TEST επέλεξε να βαδίσει με διαφορετικές στρατηγικές επιλογές

• Διαμόρφωσε μια εταιρική κουλτούρα που απαντά πρωτίστως «γιατί όχι;» σε νέες ιδέες και προκλήσεις.

• Ανέδειξε το δημιουργικό της χαρακτήρα σχεδιάζοντας προϊόντα που δίνουν λύσεις σε καθημερινές ανάγκες του νοικοκυριού με έμφαση στο πρωτότυπο και καλαίσθητο design.

• Προχώρησε στη δημιουργία μονάδας παραγωγής πλαστικών προϊόντων που θα της εξασφαλίσει νέες δυνατότητες.

Σήμερα διαθέτει μια ολοκληρωμένη και ευρεία γκάμα προϊόντων, σε καλές τιμές, που διακρίνονται για τη μοναδικότητα, την πρωτοτυπία και κυρίως τη λειτουργικότητά τους και κατέχει ηγετική θέση στην αγορά και στη συνείδηση των τελικών καταναλωτών.

ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 31-12-2014
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ 2015

Σχεδιασμός προϊόντων

Στρατηγική επιλογή της εταιρείας αποτελεί ο σχεδιασμός προϊόντων, με στόχο τόσο τη διαφοροποίησή της από τον ανταγωνισμό, όσο και τη δημιουργία προϋποθέσεων για την περαιτέρω ανάπτυξή της

  • about-02a
  • about-02b
  • about-02c
  • about-02d
  • about-02e
  • about-02f

Για την TEST η λέξη προϊόν δεν σηματοδοτεί απλώς ένα αντικείμενο αλλά αντιπροσωπεύει μια ολόκληρη φιλοσοφία. Κάθε νέο προϊόν είναι αποτέλεσμα εξαντλητικής σκέψης και σχεδιασμού της δημιουργικής μας ομάδας, που αποτελείται από 5 στελέχη και 3 εξωτερικούς συνεργάτες, σταθερούς τα τελευταία 15 χρόνια.

Η συντονισμένη προσπάθεια αυτής της ομάδας είναι που μας δίνει την πολυτέλεια στους δύσκολους καιρούς της οικονομικής κρίσης που διανύουμε, να μην μετακυλύουμε κοστολόγια σχεδίασης στα προϊόντα μας και ταυτόχρονα να έχουμε ανά πάσα στιγμή τα βέλτιστα δυνατά κόστη παραγωγής, ειδικά από τον Ιούλιο του 2013 που ξεκίνησε τη λειτουργία της η μονάδα παραγωγής πλαστικών προϊόντων της TEST.

Η δημιουργική μας ομάδα έχει την ευθύνη και για την τελική επιλογή και τυποποίηση των προϊόντων, που ξεκινά με τον άρτιο σχεδιασμό των πάντα ιδιόκτητων καλουπιών και συνεχίζει με την επιλογή της χώρας κατασκευής τους.

Διατηρώντας σταθερές και μακροχρόνιες συνεργασίες και στο εξωτερικό, επιλέγουμε τη χώρα κατασκευής ανάλογα με το μεταφορικό κόστος, την τεχνολογία που απαιτείται και μια σειρά άλλων παραγόντων με στόχο να εξασφαλίζουμε τις καλύτερες δυνατές τιμές.

Μόνο τα τελευταία 3 χρόνια η ΤΕST έχει σχεδιάσει πάνω από 50 προϊόντα, που διαθέτουν σύγχρονη αισθητική στις πιο ανταγωνιστικές τιμές!

Παραγωγή προϊόντων

Τον Ιούλιο του 2013 ξεκίνησε τη λειτουργία της η μονάδα παραγωγής πλαστικών προϊόντων της TEST

  • about-03b

Στο νέο χώρο, έκτασης 1.200 τ.μ., εγκαταστάθηκαν 2 μηχανές έγχυσης 118 και 268 τόνων, ενώ ο στόχος στα επόμενα 2 χρόνια είναι να να προχωρήσουμε στην αγορά άλλων 4 μηχανών, εκ των οποίων οι 2 θα είναι μεγαλύτερων τόνων.

Στρατηγική επιλογή της εταιρείας αποτελεί η διαρκής επένδυση σε νέα προϊόντα, μέσω της δημιουργίας πάντα ιδιόκτητων καλουπιών (Το 2014 προστέθηκαν στη συλλογή της TEST 15 νέα καλούπια ενώ για το 2015, έχει ήδη δρομολογηθεί η κατασκευή 18 νέων καλουπιών).

Όλες οι πρώτες ύλες καθώς και τα χρώματα που χρησιμοποιούνται για την παραγωγή των προϊόντων της TEST διαθέτουν πιστοποιητικά καταλληλότητας σύμφωνα με τον ευρωπαϊκό κώδικα.

Δημιουργία εικόνας

Ιδιαίτερη σημασία στην προώθηση των πωλήσεων έχουν για την TEST, η συσκευασία και οι ετικέτες των προϊόντων της, που αποτελούν έναν από τους βασικότερους λόγους προτίμησής τους από τους τελικούς καταναλωτές

  • about-04-a
  • about-04-b
  • about-04-c
  • about-04-d
  • about-04-e
  • about-04-f

Οι βραβευμένες σε διαφημιστικούς διαγωνισμούς συσκευασίες της TEST, αυξάνουν το κύρος των προϊόντων ενώ παράλληλα, οι έξυπνες ετικέτες τους πληροφορούν για τη χρήση τους, προτρέποντας και διευκολύνοντας την επιλογή.

Τα περισσότερα από τα προϊόντα της εταιρείας ανήκουν σε επώνυμες σειρές, με ευρηματικές ονομασίες, που τονίζουν το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της σειράς και δίνουν ταυτότητα στο προϊόν.

Άνοιγμα αγορών

Πρωταρχικό μας μέλημα στις συνεργασίες μας είναι να ακούμε πάντα τις ανάγκες των πελατών μας και κατ’ επέκταση να καλύπτουμε τις ανάγκες των δικών τους πελατών

  • about-05a
  • about-05b
  • about-05b

Ξεπερνάμε την κλασική σχέση πελάτη-προμηθευτή και γινόμαστε συνεργάτες. Για το λόγο αυτό τολμάμε και καινοτομούμε. Σχεδιάζουμε προϊόντα, δοκιμάζουμε προϊόντα, τροποποιούμε προϊόντα, ανοίγουμε αγορές!

Κάπως έτσι γεννήθηκε η ιδέα για τη σειρά «Οργάνωση ντουλάπας-Επιστροφή στο σπίτι που περιλαμβάνει οτιδήποτε χρειάζεται η νοικοκυρά τις δύο εποχές τους χρόνου που μαζεύει τα καλοκαιρινά για να βγάλει τα χειμωνιάτικα και αντίστροφα: θήκες φύλαξης για τα ρούχα, κρεμάστρες, είδη τακτοποίησης, είδη απλώματος/σιδερώματος κ.λπ. Αποτέλεσε μία από τις πρώτες ολοκληρωμένες σειρές της ΤΕST και κέρδισε εντυπωσιακούς χώρους παρουσίασης σε όλη την αγορά.

Ακολούθησε η σειρά «Τζάκι στην πόλη» που περιλαμβάνει εργαλεία, ψηστιέρες και μικροέπιπλα για να ψήνουμε και να απολαμβάνουμε το τζάκι στην πόλη όπως όταν είμαστε στο χωριό. Η σειρά άνοιξε θεματική ενότητα σε όλη την αγορά, σημειώνοντας εντυπωσιακές πωλήσεις.

Τέλος, η νεότερη σειρά μας ΑΝΝΑ ΛΥΣΗ κερδίζει διαρκώς έδαφος, με επιλεγμένες προβολές/παρουσιάσεις που έχουν κάνει την ΑΝΝΑ ιδιαιτέρως αγαπητή από τους καταναλωτές.

Παρουσία στα σημεία πώλησης

Η επιλογή της TEST να ακούει προσεκτικά τις ανάγκες των πελατών της ήταν ένας από τους βασικούς λόγους που την οδήγησε στις σταθερές και διαρκώς αναπτυσσόμενες συνεργασίες που διατηρεί σήμερα με τους πελάτες της

  • about-06a
  • about-06b
  • about-06c
  • about-06d

Η αμφίδρομη αυτή σχέση εμπιστοσύνης μας έχει οδηγήσει σε εντυπωσιακές παρουσιάσεις κατά τις χρονικές περιόδους προβολής των προϊόντων μας, που προσπαθούμε πάντα να υποστηρίζουμε μέσω marketing και merchandizing με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Σήμερα τα προϊόντα της TEST, βρίσκονται τοποθετημένα σε περισσότερα από 3.000 σημεία πώλησης αλυσίδων super market και καταστημάτων λιανικής με είδη για το σπίτι.

Οι πελάτες

Τον ευρύ κατάλογο του πελατολογίου της TEST απαρτίζουν μεγάλα ονόματα επιχειρήσεων, με αλυσίδες super market και πολυκαταστήματα λιανικής πώλησης ειδών οικιακής χρήσης και εξοπλισμού

  • about-07a
  • about-07b

Τα προϊόντα της εταιρείας βρίσκονται τοποθετημένα σε 3.000 σημεία πώλησης καταστημάτων λιανικής, σε ολόκληρη την Ελλάδα, που αντιπροσωπεύουν περισσότερες από 200 μεμονωμένες επιχειρήσεις-πελάτες της.

Παράλληλα, τα προϊόντα της προωθούνται στις αγορές της Κύπρου της Σερβίας, των Σκοπίων, της Βουλγαρίας, της Αλβανίας, της Γαλλίας, της Ιταλίας ενώ το τμήμα εξαγωγών της TEST, βρίσκεται ήδη πολύ κοντά σε νέες συνεργασίες στην Τουρκία και την Ρουμανία.

Με τους περισσότερους από τους πελάτες της η TEST διατηρεί μακροχρόνιες και συνεχώς διευρυνόμενες σχέσεις συνεργασίας, αποτέλεσμα τόσο της σχέσης ποιότητας-τιμής των προϊόντων της όσο και της επαγγελματικής αξιοπιστίας και συνολικής εξυπηρέτησης που η εταιρεία παρέχει προς τους πελάτες της.